Me kasutame küpsiseid, et veebisaiti isikupärasemaks muuta ja pakkuda teile suurimat lisaväärtust. Muuhulgas kasutatakse neid külastaja saidikasutuse analüüsiks, et veebisaiti teie jaoks paremaks muuta. Veebisaidi kasutamisega nõustute küpsistega. Lisateave on saadaval meie andmekaitseteatises.



Raamatupidamisbüroode konverents "Kasumlik Kasv"

PrintMailRate-it


31. märtsil toimus juba viiendat aastat raamatupidamisbüroode konverents, seekord pealkirjaga „Kasumlik kasv 2022“.

Esinejaid oli mitmetelt elualadelt, nii raamatupidamisbüroodest kui ka IT valdkonnast, klienditeeninduse valdkonnast jne.

Päeva alustas Äripäeva Infopanga raamatupidamisbüroode turu ja konkurentsivõime ülevaatega Sigrid Kõiv. Huvitavaimaks osaks oli juhtide küsitluse analüüs, mille põhjal juhid ennustasid mitte väga suurt käibekasvu, kuid  olulist tõusu nii tööjõukuludele kui turunduskuludele. Järgmise poolaasta olulisemateks mõjuriteks  märgiti sõda ja julgeolekut, üleüldist majandusseisu, tööjõupuudust ning ka pandeemiat.
Seadustest ning nende muudatustest (nii toimunud kui ka eelseisvatest ) kõnelesid Valeria Arsjuta ja Tõnis Elling.  Valeria Arsjuta rääkis töölepinguseaduse muudatustest, millest on kirjutanud ka meie Rödl & Partner Advokaadibüroo juht Alice Salumets. Loe lähemalt ka meie uudiskirjast "Töölepinguseaduse muudatused 2022.aastal. 

Väga huvitava ettekande tegi  Julia Ležeiko (Thermory AS IT juht) -  kuna minul endal puudub kogemus uute majandustarkvarade valikute tegemisel, siis andis see ettekanne palju häid mõtteid selle valdkonna  kohta ning ka praktilisi nõuandeid edaspidiseks.

Teenuste protsesside juhtimisest rääkis Evelin Kasenõmm -  sain veel kord kinnitust teenuse protsesside  juhtimise väärtusest, teenuse pideva parendamise vajalikkusest -  oleme olnud sellel teel juba aastaid ning Rödl & Partner OÜ poolt pakutava teenuse sertifitseerimine   ISO 9001:2015 sertifikaadiga on kindel kvaliteedimärk meie teenustele.

Raamatupidamisbüroode teenuse ostjad ehk kliendid on ettevõtte üks olulisemaid varasid -  selle kohta tegi väga huvitava ettekande Katri Rohesalu.  Kliendikesksus- see on iga ettevõtte teema, kliendid on need, kelle jaoks me olemas oleme, seega on väga oluline, millised on meie kliendilubadused, millised on meie ettevõtte väärtused. Ja ettevõtte juhi jaoks on esimeseks kliendiks tema töötaja – samuti on see üks olulisemaid varasid ettevõtte jaoks.

Kinema juht ja omanik Sven Kotkas rääkis võtmeoskustest B2B müügis, millised väärtused ja kuvandid võiksid kõnetada potentsiaalset klienti; kuidas väga tiheda konkurentsiga raamatupidamisteenuse pakkujate turul eristuda.

Väga huvitavad kogemuslood rääkisid raamatupidamisbüroode juhid Kaie Moisa ja Piret Kübbar. Kaie Moisa juhtis tähelepanu raamatupidamisteenuse automatiseerimisele ja digitaliseerimisele- kui palju aitab see tänapäeval aega kokku hoida. Raamatupidajad on tavaliselt liiga tagasihoidlikud, aga tuleks julgesti uusi digilahendusi küsida -  see on meie tulevik. Samas Mihkel Kukk tõi välja digitaliseerimisega seotud riskid ning kriitilised küberohud. Piret Kübbar juhtis tähelapanu raamatupidaja ja kliendi suhtele, tihti klient ei oskagi hinnata raamatupidamisteenuse (raamatupidaja) kvaliteeti ning ei saa aru riskidest, mis sellega võivad kaasneda.  Seega on just raamatupidamisbüroode ülesanne ise klientidele selgitada  teenuse kvaliteedi olulisusest ning millised riskid võivad kaasneda, kui klient ostab teenust vaid hinnast lähtudes.

Kokkuvõtteks võib öelda, et oli palju huvitavat, mõndagi mõtlema panevat, toredad esinejad inspireerisid- kahju, et konverents toimus ainult veebis ning puudus võimalus silmast-silma kohtuda (kuigi konverentsi korraldaja algselt ka seda võimalust pakkus). 

Kontakt

Contact Person Picture

Tiina Mirka

Raamatupidamisteenuste juht

Associate Partner

+372 6805 620

Saada päring

Deutschland Weltweit Search Menu